08.03.2024Dzień Kobiet u Biedronek

To wyjątkowy dzień, ważny dla wszystkich kobiet, zarówno tych dużych, jak i małych. Tego dnia pani Weronika odwiedziła grupę Biedronek, aby z nimi świętować ten czas. Podczas zajęć dzieci poznały historię ubioru pań od prehistorii aż po współczesność oraz postacie, które zmieniły nasz świat. Na pytanie jaka jest dla nich najważniejsza kobieta na świecie bez zastanowienia krzyknęli mama. Wśród odpowiedzi była też Miraculum, Kobieta Kot, a nawet pani z biblioteki :D😄 Po odczytaniu krótkiego fragmentu książki „Małe kobietki” przedszkolaki miały zaprojektować makijaż: dziewczynki dla siebie, a chłopcy dla mamy (niektóre mamy z pewnością będą zaskoczone pomysłem na stylizację).

Dzień kobiet 2024 GBP (5).jpg


Dzień kobiet 2024 GBP (5).jpg Dzień kobiet 2024 GBP (5)
jpg, 206 KiB, 2048x1532
Dzień kobiet 2024 GBP (7).jpg Dzień kobiet 2024 GBP (7)
jpg, 182 KiB, 2048x1532
Dzień kobiet 2024 GBP (6).jpg Dzień kobiet 2024 GBP (6)
jpg, 168 KiB, 1532x2048
Dzień kobiet 2024 GBP (1).jpg Dzień kobiet 2024 GBP (1)
jpg, 222 KiB, 2048x1532
Dzień kobiet 2024 GBP (4).jpg Dzień kobiet 2024 GBP (4)
jpg, 187 KiB, 2048x1532
Komentarze

Brak komentarzy


Dodaj komentarz
Wilczyn GBP
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo