22.02.2024Zajęcia feryjne - 13.02.2024

Za nami pierwsze warsztaty feryjne 😃
Brak śniegu za oknem? Żaden problem! Nasze dzieci na koniec zajęć same go stworzyły

IMG_20240213_140931038.jpg

Ale na początku zbudowaliśmy klocków pingwinki, śnieżne karuzele i saneczkowe zjeżdżalnie.
Następnie każdy zrobił swojego zimowego slima, a za pomocą magicznej cieczy dzieci tworzyły meniski wypukłe.


IMG_20240213_140931038.jpg IMG_20240213_140931038
jpg, 3.4 MiB, 4080x2296
IMG_20240213_143309935_BURST001_COMP.jpg IMG_20240213_143309935_BURST001_COMP
jpg, 2.3 MiB, 4080x2296
IMG_20240213_144729029_HDR.jpg IMG_20240213_144729029_HDR
jpg, 3.1 MiB, 4080x2296
Komentarze

Brak komentarzy


Dodaj komentarz
Wilczyn GBP
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo