05.12.2012Idą Święta

W ramach kolejnych zajęć rewalidacyjnych uczniowie Zespołu Szkół nr 101 w Poznaniu odwiedzający naszą Placówkę wykonali prawie 13-metrowy, kolorowy łańcuch oraz papierowe aniołki. Ozdobami tymi przystroili biblioteczną choinkę. W pracy pomagały nasze praktykantki, studentki WSZ Kadry dla Europy – p. Małgosia i p. Justyna.
DSC07601.jpg DSC07611.jpg DSC07616.jpg DSC07626.jpg


DSC07601.jpg DSC07601
jpg, 25 KiB, 200x150
DSC07611.jpg DSC07611
jpg, 31 KiB, 150x200
DSC07616.jpg DSC07616
jpg, 31 KiB, 150x200
DSC07626.jpg DSC07626
jpg, 33 KiB, 150x200
Komentarze

Brak komentarzy


Dodaj komentarz
Nikt jeszcze nie obserwuje komentarzy do tego ogłoszenia.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo