Rodzaj wydarzenia

literackie

Lokalizacja

Czytelnia
WYDARZENIE
2019-11-22
T16:00
25.10.2019Obłędne błędy, czyli jak wykorzystać błędy w uczeniu się
[awatar]
Poznań PBP

Zapraszamy na warsztaty Obłędne błędy, czyli jak wykorzystać błędy w uczeniu się, które poprawadzi Dorota Kujawa-Weinke w Czytelni Publicznej Biblioteki Pedagogicznej 22.11.2019 o godzinie 16.00-18.00.
Warsztaty adresujemy przede wszystkim do nauczycieli, wychowawców i rodziców.
Podczas spotkania dowiemy się m.in. dlaczego błąd pomaga w uczeniu, jak zarządzać pracą uczniów w klasie, aby zachęcać, a nie wywoływać niechęć, jak błędy wpływają na relacje z samym sobą, z rodzicami, nauczycielami, uczniami.
Udział w warsztatach jest bezpłatny.
Obowiązują zapisy za pomocą formularza. Ilość miejsc ograniczona.
Każdy uczestnik otrzyma potwierdzenie udziału.

make_learning_fun_for_everyone_in_the_class  2.png


Komentarze

Brak komentarzy


Dodaj komentarz
Poznań PBP
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo