04.03.2014Moc atrakcji w bibliotece

W drugi tydzień ferii w Bibliotece Publicznej Gminy Kiszkowo dla małych mieszkańców odbyły się nieodpłatne zajęcia i zabawy takie jak:
"Kulig z braćmi Grimm", zajęcia plastyczne, karaoke, głośne czytanie bajek.
Poza tym odbyły się ciekawe spotkania ze specjalnymi gośćmi: właścicielką pasieki, która przybliżyła dzieciom zimowe życie pszczół oraz lokalne tradycje naszego regionu.
Drugim zaproszonym gościem był leśniczy, który opowiadał o zwierzętach leśnych, florze i faunie swego leśnego gospodarstwa, dzieci zadawały mnóstwo pytań dotyczących przyrody oraz pracy leśnika.
Ferie w kiszkowskiej bibliotece i min. spotkania z zaproszonymi kośćmi autentycznie zaciekawiły najmłodszych. DSCN0496.jpg


DSCN0496.jpg DSCN0496
jpg, 6.5 MiB, 4608x3456
DSCN0500.jpg DSCN0500
jpg, 6.4 MiB, 4608x3456
DSCN0524.jpg DSCN0524
jpg, 6.4 MiB, 3456x4608
DSCN0501.jpg DSCN0501
jpg, 5.7 MiB, 4608x3456
DSCN0507.jpg DSCN0507
jpg, 5.6 MiB, 4608x3456
Komentarze

Brak komentarzy


Dodaj komentarz
Kiszkowo BPG
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo