26.02.2014Targi Edukacyjne

Serdecznie zapraszamy na Targi Edukacyjne, które w tym roku przebiegają pod hasłem: Uczymy się przez całe życie. Przedstawimy: bogatą ofertę bibliograficzną, ciekawe publikacje dotyczące tematyki targów, nowości wydawnicze z zakresu pedagogiki i psychologii. Będzie także możliwość bezpłatnego zapisu do Biblioteki oraz wypożyczenia interesujących książek.

Czekamy na Państwa w Pawilonie 1 parter (na terenie Międ­zyna­rodo­wych­ Targów Poznańskich), stoisko nr 8 w godzinach:
piątek 28 lutego 10.00 - 18.00
sobota 1 marca 10.00 - 18.00
niedziela 2 marca 10.00 - 16.00
Wstęp bezpłatny.

targi.png


targi.png targi
png, 65 KiB, 370x135
Komentarze

Brak komentarzy


Dodaj komentarz
Poznań PBP
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo