29.01.2014FERIE W BIBLIOTECE

Biblioteka Publiczna Gminy Kiszkowo, zaprasza dzieci w wieku od 5 do 10 lat do udziału w programie zajęć i zabaw przygotowanych na ferie zimowe od 10.02. do 14.02.2014 roku.
W programie:
- Głośne czytanie bajek;
- Las i jego mieszkańcy - spotkanie z leśnikiem;
- Białe ferie w kolorowej pierzynce - zajęcia plastyczne (różne techniki);
- Zimowe szaleństwa - "Śpiewać każdy może" - karaoke dla dzieci;
- "Kulig z braćmi Grimm" ;
- Co pszczoły robią zimą - spotkanie z pszczelarzem.

CZEKAMY NA WAS ! FERIE W BIBLIOTECE 1.doc


FERIE  W BIBLIOTECE 1.doc FERIE W BIBLIOTECE 1
doc, 1.4 MiB
Komentarze

Brak komentarzy


Dodaj komentarz
Kiszkowo BPG
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo