09.05.2018WYCIECZKA DO BIBLIOTEKI

Biblioteka Publiczna Gminy Kiszkowo,zorganizowała w ramach obchodów XV TYGODNIA BIBLIOTEK ph. "(DO)WOLNOŚĆ CZYTANIA" wycieczkę do biblioteki dzieci z miejscowego przedszkola, mającą na celu promocję czytelnictwa i bibliotek oraz podkreślenie roli czytania w poprawie jakości życia, edukacji oraz zwiększanie prestiżu zawodu bibliotekarza i zainteresowania książką szerokich kręgów społeczeństwa.
DSCF7646.jpg


DSCF7637.jpg DSCF7637
jpg, 1.6 MiB, 3072x2048
DSCF7639.jpg DSCF7639
jpg, 1.7 MiB, 3072x2048
DSCF7641.jpg DSCF7641
jpg, 1.7 MiB, 3072x2048
DSCF7644.jpg DSCF7644
jpg, 1.8 MiB, 3072x2048
DSCF7646.jpg DSCF7646
jpg, 1.6 MiB, 3072x2048
Komentarze

Brak komentarzy


Dodaj komentarz
Kiszkowo BPG
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo