07.02.2018"Ferie z książką"

Organizacja form wypoczynku dla dzieci i młodzieży w okresie ferii zimowych 2018r. pod hasłem „Ferie z książką”w Publicznej Bibliotece Pedagogicznej w Lesznie.
(forma nieodpłatna)
Ferie z książką plakat A3.jpg

Termin:
1) Forma nr 1 – 14-22.02.2018 r. (udział w zajęciach oferowanych przez PBP zorganizowanych grup wypoczynku zimowego – po zgłoszeniu grupy do CDN-PBP),
2) Forma nr 2 – 20-22.02.2018 r. (udział dzieci w wieku 8-13 lat – szkoła podstawowa - po indywidualnym zgłoszeniu w PBP przez rodziców).

Miejsce: CDN – PBP w Lesznie, ul. B. Chrobrego 15,
Zajęcia w salach: czytelnia PBP oraz pracowni komputerowej CDN.
Nie planuje się odpłatności uczestników.
W przypadku formy nr 2 przewiduje się śniadanie dla uczestników i kadry (w formie kateringu).

Termin:
20.02.2018 r., 21.02.2018 r. i 22.02.2018 r. (udział dzieci w wieku 8-13 lat – szkoła podstawowa -
po indywidualnym zgłoszeniu w PBP przez rodziców).
Druki zgłoszeń i regulamin wypoczynku do pobrania w bibliotece przy ul. B. Chrobrego 15.

Informacja: W CZYTELNI I WYPOŻYCZALNI BIBLIOTEKI tel. 65 529 93 34


Ferie z książką plakat A3.jpg Ferie z książką plakat A3
jpg, 161 KiB, 1280x720
Komentarze

Brak komentarzy


Dodaj komentarz
Leszno PBP
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo