Tupcio Chrupcio: Przedszkolak na medal

Tytuł oryginalny:
Topo Tip non vuole andare all'asilo
Autorzy:
Anna Casalis
Eliza Piotrowska ...
Ilustracje:
Marco Campanella ...
Tłumacz:
Eliza Piotrowska
Wydawcy:
Wydawnictwo Wilga - Grupa Wydawnicza Foksal (2013-2021)
Grupa Wydawnicza Foksal (2011-2021)
Wydawnictwo Wilga (2010-2018)
Wydane w seriach:
Tupcio Chrupcio
Wychowanie przez Czytanie
Topo Tip
Tupcio Chrupcio - Eliza Piotrowska
Autotagi:
druk
książki
opowiadania
proza
zbiory opowiadań
Więcej informacji...
3.5 (2 głosy)

Dziś jest bardzo ważny dzień dla Tupcia Chrupcia. To pierwszy dzień w przedszkolu. Niestety, myszka wcale nie ma ochoty tam iść, woli zostać w domu i bawić się z mamą. Mama jest jednak niezwykle zajęta, a Tupcio bardzo się nudzi czekając, aż będzie miała wreszcie czas dla niego. W drodze do sklepu mijają przedszkole i Tupcio Chrupcio widzi przez okno, że są tam jego przyjaciele i świetnie się bawią. Po przemyśleniach myszka postanawia następny dzień spędzić z dziećmi zamiast samemu w domu. To był wspaniały dzień pełen zabaw, gier, śpiewania i rysowania! bonito.pl
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Bardzo fajna książka dla 6latka. Tłumaczy wiele trudnych tematów dla dziecka.Wszystkie książki z serii są warte przeczytania.
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:Non vuole mangiare Tupcio Chrupcio nie chce iść do przedszkola
Autorzy:Anna Casalis Eliza Piotrowska Marco Campanella
Ilustracje:Marco Campanella Marco Companella
Tłumacz:Eliza Piotrowska
Adaptacja:Eliza Piotrowska
oraz:Anna Casalis
Wydawcy:Wydawnictwo Wilga - Grupa Wydawnicza Foksal (2013-2021) Grupa Wydawnicza Foksal (2011-2021) Wydawnictwo Wilga (2010-2018)
Serie wydawnicze:Tupcio Chrupcio Wychowanie przez Czytanie Topo Tip Tupcio Chrupcio - Eliza Piotrowska
ISBN:978-83-259-0266-7 978-83-259-0436-4 978-83-259-0729-7 978-83-280-1128-1 978-83-280-2419-9 978-83-280-3190-6 978-83-280-4960-4 978-83-280-4991-8 978-83-280-5603-9 978-83-280-7527-6 978-83-280-8300-4 978-83-280-8610-4 978-83-280-2419-5
Autotagi:beletrystyka dokumenty elektroniczne druk epika ikonografia komiksy i książki obrazkowe książki literatura literatura piękna opowiadania proza rodzina zasoby elektroniczne zbiory opowiadań
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 237 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo