Koparka

Ilustracje:
Piotr Kotecki
Autorzy:
Izabela Jędraszek
Izabela Jędraszek-Drzazga
Wydawca:
Wydawnictwo Fenix (2012-2013)
Wydane w seriach:
Poznajemy pojazdy
ISBN:
978-8363-687-22-9, 978-83-7932-010-3
978-83-7932-148-3
Autotagi:
druk
książki
Więcej informacji...
5.0

Seria Poznajemy pojazdy to zbiór 12 książek dla dzieci, przedstawiających historie małych bohaterów, poznających pojazdy. Rymowane wierszyki pozwolą najmłodszym przeżyć niesamowite przygody, m.in. z koparką, pociągiem czy śmieciarką. Ta edukacyjna seria nie tylko przekaże niezbędne informacje o każdym pojeździe, ale także pozwoli spędzić dzieciom i rodzicom radosne chwile z książką. Niezwykłe historie i barwne ilustracje ułatwią najmłodszym poznawanie świata...(http://www.matras.pl/poznajemy-pojazdy-koparka,p,234686)
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:14
Ilustracje:Piotr Kotecki
Autorzy:Izabela Jędraszek Izabela Jędraszek-Drzazga
Tłumacz:Piotr Kotecki
Wydawca:Wydawnictwo Fenix (2012-2013)
Serie wydawnicze:Poznajemy pojazdy
ISBN:978-8363-687-22-9 978-83-7932-010-3 978-83-7932-148-3
Autotagi:beletrystyka dokumenty elektroniczne druk epika ikonografia komiksy i książki obrazkowe książki liryka literatura literatura piękna opowiadania poezja wiersze zasoby elektroniczne zbiory opowiadań
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 15 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo