Kiedy chodziłem z Julką Maj

Autor:
Paweł Beręsewicz
Wyd. w latach:
2009 - 2024
Wydane w seriach:
To Lubię
Jacek Karaś
Jacek Karaś - Paweł Beręsewicz
Autotagi:
dokumenty elektroniczne
druk
książki
powieści
proza
Więcej informacji...
3.0

W zakochiwaniu piętnastoletni Jacek Karaś ma już pewne doświadczenie, zdobył je jeszcze w szkole podstawowej (patrz książka: "Jak zakochałem Kaśkę Kwiatek"). Tylko że zakochiwanie to dopiero początek drogi. Jak już się kogoś zakocha, to potem trzeba z tym kimś chodzić, a to jest o wiele trudniejsze niż mogłoby się wydawać. (z okł.)
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Szczerze mówiąc spodziewałam się zupełnie czegoś innego po tej książce, że będzie ciekawa, zabawna, a tu główny bohater ciągle skupia się tylko na swoich rozterkach dotyczących Julki Maj. No i jeszcze opisy moim zdaniem stanowczo zbyt długie. Tak więc zdecydowanie nie zachwyciła mnie ta książka.
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autor:Paweł Beręsewicz
Wydawcy:Wydawnictwo Literatura (2009-2024) NASBI (2019) Legimi (2019) ebookpoint BIBLIO (2019) IBUK Libra (2018) Wydaw. Literatura (2014)
Serie wydawnicze:To Lubię Jacek Karaś Jacek Karaś - Paweł Beręsewicz
ISBN:978-83-7672-176-7 978-83-7672-633-5 978-83-7672-754-7 978-83-7672-785-1 978-83-8208-273-9 978-83-7672-175-7
Autotagi:beletrystyka dokumenty elektroniczne druk e-booki epika książki literatura literatura piękna powieści proza zasoby elektroniczne
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 25 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo