Kiedy chodziłem z Julką Maj

Autor:
Paweł Beręsewicz
Wyd. w latach:
2009 - 2024
Wydane w seriach:
To Lubię
Jacek Karaś
Jak zakochałem Kaśkę Kwiatek
Jacek Karaś - Paweł Beręsewicz
Autotagi:
dokumenty elektroniczne
druk
książki
powieści
proza
Więcej informacji...
3.0

W zakochiwaniu piętnastoletni Jacek Karaś ma już pewne doświadczenie, zdobył je jeszcze w szkole podstawowej (patrz książka: "Jak zakochałem Kaśkę Kwiatek"). Tylko że zakochiwanie to dopiero początek drogi. Jak już się kogoś zakocha, to potem trzeba z tym kimś chodzić, a to jest o wiele trudniejsze niż mogłoby się wydawać. (z okł.)
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Szczerze mówiąc spodziewałam się zupełnie czegoś innego po tej książce, że będzie ciekawa, zabawna, a tu główny bohater ciągle skupia się tylko na swoich rozterkach dotyczących Julki Maj. No i jeszcze opisy moim zdaniem stanowczo zbyt długie. Tak więc zdecydowanie nie zachwyciła mnie ta książka.
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autor:Paweł Beręsewicz
Wydawcy:Legimi (2024) Wydawnictwo Literatura (2009-2024) NASBI (2019) ebookpoint BIBLIO (2019) IBUK Libra (2018) Wydaw. Literatura (2014)
Serie wydawnicze:To Lubię Jacek Karaś Jak zakochałem Kaśkę Kwiatek Jacek Karaś - Paweł Beręsewicz
ISBN:978-83-7672-176-7 978-83-7672-633-5 978-83-7672-754-7 978-83-7672-785-1 978-83-8208-273-9 978-83-7672-175-7
Autotagi:beletrystyka dokumenty elektroniczne druk e-booki epika książki literatura literatura piękna powieści proza zasoby elektroniczne
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 26 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo