Gdzie dzwoniec dzwoni i pluszcz się pluszcze:

wiersze króciutkie i trochę dłuższe

Inne tytuły:
logopedyczne
Autor:
Kalina Jerzykowska
Ilustracje:
Marianna Jagoda-Mioduszewska ...
Wydawca:
Wydawnictwo Literatura (2009-2016)
Wydane w seriach:
Na Końcu Języka
ISBN:
978-83-61224-81-5, 978-83-7672-443-0
Autotagi:
druk
książki
Więcej informacji...

Gdzie dzwoniec dzwoni i pluszcz się pluszcze to zbiór tekstów, które pomogą wyćwiczyć wymowę najtrudniejszych głosek w języku polskim, wzbogacą słownictwo związane z porami roku i zmianami zachodzącymi w przyrodzie, a przy tym będą świetną zabawą dla każdego, dzięki dowcipom i humorowi, które nieodłącznie towarzyszą każdemu wierszykowi. Staną się także niezbędną pomocą przy ćwiczeniach dykcyjnych na lekcjach języka polskiego, kółkach recytatorskich i teatralnych. Książa polecana przez Polskie Towarzystwo Logopedyczne.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:logopedyczne wiersze króciutkie i trochę dłuższe
Autor:Kalina Jerzykowska
Ilustracje:Marianna Jagoda-Mioduszewska Marisnna Jagoda-Mioduszewska
Wydawca:Wydawnictwo Literatura (2009-2016)
Serie wydawnicze:Na Końcu Języka
ISBN:978-83-61224-81-5 978-83-7672-443-0
Autotagi:druk ikonografia książki liryka literatura literatura piękna poezja wiersze
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 14 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo