Trampek na drodze

Inne tytuły:
Bajki Pana Słonia
Gdzie jest Piotrowski
Autor:
Wanda Chotomska (1929-2017)
Reżyseria:
Ryszard Barycz (1924-2010)
Kompozytor:
Tadeusz Kierski (1912-1980)
Aranżacja:
Mieczysław Janicz (1901-1990)
Wyd. w latach:
1975 - 1975
Wydane w seriach:
Bajki-Grajki
Autotagi:
audiobooki
druk
literatura piękna
Więcej informacji...
4.0
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Dzie­więć­dzie­siąt­ procent siły, przekazu i magii tej podstępnie edukującej dzieci bajki muzycznej stanowi Anna Skaros w roli Trampka - przeogromnie utalentowana aktorka, dzięki której Trampek - oprócz fantastycznych piosenek i przesłania - zyskał duszę i ujmujący wdzięk.
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:Bajki Pana Słonia Gdzie jest Piotrowski Orkiestra w ZOO Bomba-Trąba Trampek na drodze i inne sztuki dla dzieci
Autor:Wanda Chotomska (1929-2017)
Reżyseria:Ryszard Barycz (1924-2010)
Kompozytor:Tadeusz Kierski (1912-1980)
Aranżacja:Mieczysław Janicz (1901-1990)
Instytucje sprawcze:Zespół Instrumentalny pod dyrekcją Mieczysława Janicza Zespół Wokalny pod dyrekcją Lucjana Mazurka
Lektorzy:Zespół Instrumentalny pod dyrekcją Mieczysława Janicza Zespół Wokalny pod dyrekcją Lucjana Mazurka Anna Skaros Monika Goździk Andrzej Stockinger (1928-1993) Jerzy Dukay
Wydawcy:Centralny Ośrodek Metodyki Upowszechniania Kultury (1975) Polskie Nagrania Muza Omedia Polskie Nagrania Muza Przedsiębiorstwo Państwowe Polskie Nagrania Muza
Serie wydawnicze:Bajki-Grajki
Autotagi:audiobooki CD druk epika książki liryka literatura literatura piękna muzyka nagrania nagrania muzyczne płyty gramofonowe powieści
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 9 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo