Harry Potter i insygnia śmierci

Tytuł oryginalny:
Harry Potter and the deathly hallows
Autor:
Joanne Kathleen Rowling ...
Tłumacz:
Andrzej Polkowski (1939-2019)
Ilustracje:
Mary GrandPré
Wydawcy:
Harbor Point - Media Rodzina (2006-2016)
Egmont Polska (2010)
Autotagi:
druk
książki
powieści
Więcej informacji...
4.6 (142 głosy)
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • książka świetna!, podobnie jak wszystkie pozostałe o Harrym. Gdyby ktoś kazał wskazać mi najlepszą z całej tej serii, nie wiem czy byłabym w stanie wybrać. • Warta przeczytania, podkreśla takie wartości jak przyjaźń, miłość, odwaga, czy kooperacja ludzi ze sobą. Polecam!
    +12 trafna
  • Kto wytrwał od początku do końca czytając przygody Harrego temu na pewno na koniec zakręciła się łza w oku.
    +4 trafna
  • Razem z czara ognia to najlepsza czesc o harrym potterze.polecam ja wszystkim!!!!!!!!!!!!
    +3 trafna
  • Wychowałam się na książkach J.K Rowlinng. Każdy mój powrót do tego magicznego świata jest wspaniały i emocjonujący. Jestem pewna że będę czytać te książki jeszcze przez wiele lat, a potem będę je czytać moim dzieciom
    +2 trafna
1 2 3 4 5
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
MartaWasiakczytelnik
franek
monikam1986
Eryka
PolandMichal
ola.dawidziuk2000
Opis
Inne tytuły:Harry Potter T.7.
Autorzy:Joanne Kathleen Rowling Andrzej Polkowski (1939-2019) Mary GrandPré Joanne Murraye
Tłumacz:Andrzej Polkowski (1939-2019)
Ilustracje:Mary GrandPré
Redakcja:Andrzej Polkowski (1939-2019)
Lektor:Piotr Frączewski
oraz:Joanne Kathleen Rowling
Wydawcy:Harbor Point - Media Rodzina (2006-2016) Egmont Polska (2010)
ISBN:978-83-237-7983-4 978-83-7278-280-9 978-83-7278-281-6 978-83-7278-592-3 978-83-7278-696-8 978-83-7278-697-5 978-83-8008-223-6 978-83-8008-224-3
Autotagi:audiobooki beletrystyka CD druk epika fotografie ikonografia książki literatura literatura piękna nagrania powieści proza
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 24 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo