Da Vinci Code

Autor:
Dan Brown
Zdjęcia:
Salvatore Totino
Reżyseria:
Ron Howard
Kompozytor:
Hans Zimmer
Tłumacz:
Daniel Roche
Lektorzy:
Tom Hanks
Audrey Tautou
Ian McKellen
Scenariusz:
Akiva Goldsman
Wyd. w latach:
2003 - 2009
Wydane w seriach:
Pocket
ISBN:
0-385-51322-4, 90-245-4800-4
978-0-552-16127-5, 978-2-266-14434-6
Autotagi:
druk
książki
powieści
proza
Więcej informacji...
3.5 (2 głosy)

Książka w języku francuskim. Ofiarą popełnionego w Luwrze morderstwa pada kustosz muzeum. Wezwany przez policję francuską znany historyk sztuki odkrywa na miejscu zbrodni szereg zakonspirowanych śladów, które mogą pomóc w ustaleniu zabójcy, ale też stanowią klucz do jeszcze większej zagadki - niezwykłej tajemnicy sięgającej korzeniami początków chrześcijaństwa. Książkę czyta się znakomicie.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:Kod Leonarda da Vinci
Autor:Dan Brown
Zdjęcia:Salvatore Totino
Reżyseria:Ron Howard
Kompozytor:Hans Zimmer
Tłumacz:Daniel Roche
Lektorzy:Tom Hanks Audrey Tautou Ian McKellen
Scenariusz:Akiva Goldsman
Wydawcy:Corgi Books (2004-2009) Imperial CinePix (2007) Imperial Entertainment Home Video (2006) JC Lattès (2004-2006) Uitgeverij Luitingh (2005) Doubleday (2003)
Serie wydawnicze:Pocket
ISBN:0-385-51322-4 90-245-4800-4 978-0-552-16127-5 978-2-266-14434-6
Autotagi:druk epika książki literatura literatura piękna powieści proza
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 10 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo