Franklin uczy się współpracy

Tytuł oryginalny:
Franklin's partner
Tłumacz:
Patrycja Zarawska
Autor oryginału:
Paulette Bourgeois ...
Ilustracje:
Brenda Sue Clark
Wydawcy:
Wydawnictwo Debit (2012-2023)
Wydawnictwo Sonia Draga
Wydane w seriach:
Franklin i Przyjaciele
Czytamy z Franklinem
ISBN:
978-83-7167-810-3, 978-83-8057-484-7
978-83-8057-726-8, 978-83-7167-810-4
Autotagi:
beletrystyka
druk
ikonografia
książki
opowiadania
proza
zbiory opowiadań
Więcej informacji...

Na cykl składają się sympatyczne, ciepłe i bezpretensjonalne opowiastki o żółwiku Franklinie, jego rodzinie i przyjaciołach. Zielony żółwik Franklin i jego najlepszy przyjaciel miś chcą razem wystartować w zawodach wozików, czyli pojazdów własnej konstrukcji i pomysłu. Koledzy z zapałem zabierają się do pracy, ale wkrótce pojawiają się problemy… Każdy z konstruktorów ma swój pomysł na to, jak powinien wyglądać i nazywać się ich wozik. Franklin i miś muszą nauczyć się trudnej sztuki kompromisu i zasad współpracy. Przekonają się też, że czasami dobra zabawa jest ważniejsza niż samo zwycięstwo w zawodach.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Tłumacz:Patrycja Zarawska
Autorzy oryginału:Paulette Bourgeois Brenda Sue Clark
Ilustracje:Brenda Sue Clark
Autorzy:Paulette Bourgeois Brenda Sue Clark
oraz:Paulette Bourgeois
Wydawcy:Wydawnictwo Debit (2012-2023) Wydawnictwo Sonia Draga
Serie wydawnicze:Franklin i Przyjaciele Czytamy z Franklinem
ISBN:978-83-7167-810-3 978-83-8057-484-7 978-83-8057-726-8 978-83-7167-810-4
Autotagi:beletrystyka dokumenty elektroniczne druk epika ikonografia książki literatura literatura piękna opowiadania proza zasoby elektroniczne zbiory opowiadań
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 11 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo