Każde dziecko to potrafi

Tytuł oryginalny:
Grosse farbige Bastelbuch für Kinder
Autorzy:
Ursula Barff
Jutta Maier
Inge Burkhardt ...
Tłumacz:
Barbara Kocowska ...
Wydawcy:
Oficyna Wydawnicza Delta W-Z (1991-2004)
Świat Książki (1992-1999)
Autotagi:
druk
książki
Więcej informacji...
4.0

Autorki umieściły w książce nie tylko propozycje, ale najlepsze i najładniejsze pomysły wybrane z listów, jakie otrzymały. Książka zawiera opisy wykonania zaproszeń, dekoracji na stół i niespodzianek na rodzinne uroczystości, zabawy i przyjęcia, a także zabawne przebrania karnawałowe, wiele pomysłów upominków dla najbliższych i przyjaciół oraz sposobów ich opakowania.Oryginalne ozdoby do dziecinnego pokoju, pamiątki z wakacji, gry i propozycje zabaw w domu i na podwórku, laleczki i kukiełki z domowego teatrzyku, marionetki i pacynki sąsiadują na kartach książki z pomysłami na Dzień Matki, na Wielkanoc i Boże Narodzenie oraz na długie jesienne wieczory. Wszystkie robótki zostały dokładnie opisane, krok po kroku. Zamieszczone na osobnych arkuszach wzory i szablony ułatwiają ich wykonanie.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:Heut basteln wir mit pappe und papier Tyt. oryg.: Neue Bastelbuch für Kinder Ze starego - coś nowego [Cz. 2] z wzorami i szablonami. Cz.6 część 3 [Cz. 6] Pomysły na każdą okazję Z wzorami i szablonami część 2 część 6 złota księga pomysłów robótki z papieru i tektury
Autorzy:Ursula Barff Jutta Maier Inge Burkhardt Barbara Kocowska Ingeborg Burkhardt BeatriceIl Hintermaier Richard Scholz Ruppert Doris
Tłumaczenie:Barbara Kocowska Urszula Ingrid Krajewska Jacek Sikora
Ilustracje:Willi Engelhardt Michael Zorn
Redakcja:Barbara Kocowska
oraz:Barbara Kocowska
Wydawcy:Oficyna Wydawnicza Delta W-Z (1991-2004) Świat Książki (1992-1999)
ISBN:83-7129-052-7 83-7129-828-5 83-7175-082-X 83-7175-283-0 83-7175-304-7 83-7175-436-1 83-7227-142-9 83-85817-37-9 83-85817-80-8 83-86698-15-2 85-85817-37-2 978-83-7175-403-6 83-86698-15-2 83-7227-142-X 978-83-7175-283-0
Autotagi:dokumenty elektroniczne druk epika hobby książki literatura literatura piękna literatura stosowana proza publikacje popularnonaukowe zasoby elektroniczne
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 83 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo