12 ważnych opowieści

Inne tytuły:
polscy autorzy o wartościach dla dzieci
polscy autorzy o wartościach
Autorzy:
Paweł Beręsewicz
Anna Onichimowska
Agnieszka Frączek
Eliza Piotrowska ...
Ilustracje:
Elżbieta Kidacka
Redakcja:
Agata Mikołajczak-Bąk
Wydawca:
Publicat - Papilon (2014-2019)
Wydane w seriach:
Centrum Edukacji Dziecięcej
Centrum Edukacji Dziecięcej - Publicat
ISBN:
978-83-245-2343-6, 978-83-271-0252-2
Autotagi:
druk
książki
opowiadania
proza
zbiory opowiadań
Więcej informacji...
4.0

Ważne słowa: miłość, odpowiedzialność, uczciwość, szczęście, samodyscyplina, piękno, sprawiedliwość, przyjaźń, odwaga, dobroć, szacunek, mądrość. Znakomici autorzy: Irena Landau, Natalia Usenko, Anna Onichimowska, Eliza Piotrowska, Joanna Krzyżanek, , Anna Sójka, Maria Ewa Letki, Liliana Fabisińska, Agnieszka Frączek, Roksana Jędrzejewska-Wróbel, Paweł Beręsewicz, Marcin Przewoźniak napisali niebanalną, bez nadęcia i patosu, niezwykle ciepłą książkę dla dzieci o ważnych sprawach. [nieprzeczytane.pl]
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:polscy autorzy o wartościach dla dzieci polscy autorzy o wartościach Dwanaście ważnych opowieści Dobroć, czyli opowieść o mocarzu Michale Miłość, czyli nic takiego się nie stało Mądrość, czyli o zamienianiu kwaśnej cytryny w słodką lemoniadę Odpowiedzialność, czyli bardzo poważna sprawa Odwaga, czyli długi, ciemny korytarz Piękno, czyli nie chcę być krasnalem Przyjaźń, czyli o długich rozmowach za pomocą latarek i kredek Samodyscyplina, czyli Jak zmienić swoje życie w tydzień Sprawiedliwość, czyli Patyk, Pola, dwa siekacze i dziurki w waflu Szacunek, czyli udko kurczaka Szczęście, czyli o tym, jak dobrze mieć bliskich Uczciwość, czyli łaciata radość
Autorzy:Paweł Beręsewicz Anna Onichimowska Agnieszka Frączek Eliza Piotrowska Irena Landau Joanna Krzyżanek Liliana Fabisińska Maria Ewa Letki Natalia Usenko Roksana Jędrzejewska-Wróbel Marcin Przewoźniak Anna Sójka Anna Sójka-Leszczyńska Marcin Przewoźnik
Ilustracje:Elżbieta Kidacka
Redakcja:Agata Mikołajczak-Bąk
Wydawca:Publicat - Papilon (2014-2019)
Serie wydawnicze:Centrum Edukacji Dziecięcej Centrum Edukacji Dziecięcej - Publicat
ISBN:978-83-245-2343-6 978-83-271-0252-2
Autotagi:druk epika książki literatura literatura piękna opowiadania proza psychologia zbiory opowiadań
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 13 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo