Wielka szansa

Tytuł oryginalny:
Reach for the stars
Autor:
Cindy Jefferies
Tłumacz:
Iwona Libucha
Wydawca:
Wydawnictwo Akapit Press (2005-2008)
Wydane w seriach:
Szkoła Gwiazd
Szkoła Gwiazd - Cindy Jefferies
Autotagi:
druk
powieści
Więcej informacji...

Chloe uwielbia śpiewać i w swoim pokoju ćwiczy całymi godzinami. Ze szczotką do włosów, udającą mikrofon, wyobraża sobie tłumy fanów, dla których śpiewa. Nic dziwnego, że kiedy trafia się jej szansa spełnienia marzeń, postanawia zrobić wszystko, żeby jej nie stracić. Za wszelką cenę chce dostać się do Rockley Park - słynnej szkoły, w której uczą się przyszłe gwiazdy muzyki pop. Jednak wcześniej musi przekonać rodziców, że jej ambicje mają sens. Chloe wie, że czeka ja trudna droga, bo kariera piosenkarki to nie tylko blaski i czar sławy. Czy jej marzenia się spełnią?
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autor:Cindy Jefferies
Tłumacz:Iwona Libucha
Wydawca:Wydawnictwo Akapit Press (2005-2008)
Serie wydawnicze:Szkoła Gwiazd Szkoła Gwiazd - Cindy Jefferies
ISBN:978-83-60773-04-8 978-83-60773-26-0 978-83-88790-72-0 83-88790-73-2 83-88970-72-2 978-83-88790-72-2
Autotagi:dokumenty elektroniczne druk epika książki literatura literatura piękna powieści proza zasoby elektroniczne
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 16 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo