Rozwój dziecka:

od 0 do 3 lat

Autorzy:
T. Berry Brazelton (1918-2018)
Joshua D. Sparrow
Tłumacz:
Agata Błaż ...
Wydawca:
Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne (2013-2020)
Wydane w seriach:
Dorota Zawadzka Poleca
ISBN:
978-83-7489-436-4, 978-83-7489-437-1
978-83-7489-852-2
Autotagi:
druk
książki
podręczniki
poradniki
Więcej informacji...

Na rynku wydawniczym dostępnych jest mnóstwo poradników dla rodziców. Dlaczego wybrać właśnie tę książkę? To nie tylko czytelne kompendium wiedzy na temat procesów rozwojowych, jakim podlega dziecko od narodzin do trzeciego roku życia, ale także źródło sprawdzonych porad. Doktor Thomas B. Brazelton, znakomity amerykański pediatra z niemal pięćdziesięcioletnią praktyką, pokazuje, jak mądrze prowadzić dziecko między innymi przez problemy z karmieniem, usypianiem, dyscypliną czy nauką korzystania z toalety. Skupia się przy tym na tak zwanych punktach zwrotnych, a więc tych momentach, które budzą największy niepokój rodziców. Często łączą się one z regresja w rozwoju i wywołują obawy, że dzieje się coś niedobrego. Ta przepełniona empatią książka w przystępny sposób pomaga rodzicom dzielnie walczyć z typowymi problemami rozwojowymi i wychowawczymi dziecka od narodzin do trzeciego roku życia.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:Touchpoints 0 - 3
Autorzy:T. Berry Brazelton (1918-2018) Joshua D. Sparrow
Tłumaczenie:Agata Błaż Anna Kacmajor Agata Sulak
Wydawca:Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne (2013-2020)
Serie wydawnicze:Dorota Zawadzka Poleca
ISBN:978-83-7489-436-4 978-83-7489-437-1 978-83-7489-852-2
Autotagi:druk książki literatura literatura stosowana podręczniki poradniki poradniki i przewodniki publikacje fachowe
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 10 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo