Wyrażenia dźwiękonaśladowcze

Ilustracje:
Łukasz Zabdyr ...
Autorzy:
Jagoda Cieszyńska-Rożek
Jadwiga Cieszyńska ...
Redakcja:
Iwona Dudzińska
Wydawcy:
Wydawnictwo Edukacyjne (2010-2024)
Wydawnictwo Arson (2010-2012)
Wydawnictwo Centrum Metody Krakowskiej
Wydane w seriach:
Kocham Czytać
seria logopedyczna
Słucham i uczę się mówić
ISBN:
9788389434951, 978-83-61022-16-9
978-83-89434-11-1, 978-83-89434-11-3
Autotagi:
druk
książki
podręczniki
publikacje dydaktyczne
Więcej informacji...

Wyrażenia dźwiękonaśladowcze pojawiają się zwykle do pierwszego roku życia, ale utrzymują się jako jedyna forma wokalizacji nawet do ukończenia trzeciego roku. Jest to niezwykle ważna umiejętność pozwalająca dziecku na znacznie bardziej zaawansowaną komunikację, która powoli, wraz z praktyką, przekształci się w wypowiadanie sylab i słów.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Ilustracje:Łukasz Zabdyr Aleksandra Wianecka-Kuźma
Autorzy:Jagoda Cieszyńska-Rożek Jadwiga Cieszyńska Agata Dębicka-Cieszyńska
Redakcja:Iwona Dudzińska
Wydawcy:Wydawnictwo Edukacyjne (2010-2024) Wydawnictwo Arson (2010-2012) Wydawnictwo Centrum Metody Krakowskiej
Serie wydawnicze:Kocham Czytać seria logopedyczna Słucham i uczę się mówić
ISBN:9788389434951 978-83-61022-16-9 978-83-89434-11-1 978-83-89434-11-3
Autotagi:druk druki ulotne ikonografia książki literatura literatura stosowana podręczniki publikacje dydaktyczne szkoły podstawowe
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 18 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo