Owady:

edukacja i zabawa

Autor:
Robert Dzwonkowski
Ilustracje:
Robert Dzwonkowski
Angelika Bielańska
Wydawcy:
Multico Oficyna Wydawnicza sp. z o. o (2022-2023)
Multico Oficyna Wydawnicza (2007-2021)
Multico (2007)
Nowa Era (1996)
Wydane w seriach:
Młody Obserwator Przyrody
Młody Obserwator Przyrody - Multico
Autotagi:
druk
ikonografia
książki
publikacje popularnonaukowe
Więcej informacji...
4.0

Seria kolorowych zeszytów „Młody obserwator przyrody” powstała, by ułatwić dzieciom poznanie i pokochanie polskiej przyrody. Podpowiada, jak zainteresować dziecko otaczającym nas środowiskiem. Zeszyt ten przedstawia często spotykane wokół nas owady. Krótkie rzeczowe informacje, barwne ilustracje oraz ciekawe zadania sprawiają, że poznawanie tej grupy zwierząt jest łatwe i przyjemne, a dzieci uczą się szanować i doceniać przyrodę. [źródło opisu: materiały wydawcy].
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:Owady chronione i pożyteczne edukacja i zabawa
Autor:Robert Dzwonkowski
Ilustracje:Robert Dzwonkowski Angelika Bielańska
Fotografia:C. Bystrowski
Zdjęcia:J. Bystrowski
oraz:Angelika Bielańska
Wydawcy:Multico Oficyna Wydawnicza sp. z o. o (2022-2023) Multico Oficyna Wydawnicza (2007-2021) Multico (2007) Nowa Era (1996)
Serie wydawnicze:Młody Obserwator Przyrody Młody Obserwator Przyrody - Multico
ISBN:83-86185-23-6 83-87974-21-8 978-83-7073-522-7 978-83-7073-909-6 978-83-7763-011-2 978-83-7763-552-0 978-83-7763-632-9 78-83-7763-552-0 978-83-7073-906-6
Autotagi:beletrystyka druk ikonografia książki literatura literatura stosowana publikacje popularnonaukowe
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 18 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo