Aha!

Inne tytuły:
podręcznik z ćwiczeniami dla gimnazjum
kurs dla początkujących
Autorzy:
Anna Potapowicz
Krzysztof Tkaczyk
Wydawca:
Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne SA (2003-2014)
Wydane w seriach:
WSiP Europa
Autotagi:
druk
gimnazjum
książki
podręczniki
szkoły średnie
Więcej informacji...

Nowy podręcznik z ćwiczeniami aha! Neu 1B. Kurs podstawowy w wersji papierowej oraz elektronicznej na platformie edukacyjnej wsipnet.pl to najlepszy sposób na skuteczną naukę języka niemieckiego. Rozwiązywanie ćwiczeń online (treningów) uatrakcyjnia naukę i pozwala na śledzenie postępów w zakresie wszystkich sprawności językowych oraz na przygotowanie do egzaminu z języka niemieckiego na poziomie podstawowym. W podręczniku (papierowym) znajduje się kod dostępu do elektronicznej wersji ćwiczeń na wsipnet.pl. Po zalogowaniu się na stronie wsipnet.pl uczniowie mogą – w trybie treningu – rozwiązywać ćwiczenia online, otrzymując od razu wynik. Wsipnet.pl umożliwia nauczycielom obserwowanie pracy uczniów rozwiązujących zadania treningowe, zadawanie ćwiczeń oraz analizowanie wyników. Nauczyciel ma dostęp do wszystkich zadań treningowych oraz do zestawów Przed kartkówką i Przed sprawdzianem, które możne zadać klasie do rozwiązania w określonym terminie i określonym czasie. W sekcji Sprawdziany do pobrania znajdują się gotowe sprawdziany do wydrukowania i przeprowadzenia na lekcji. System sprawdza ćwiczenia automatycznie. Nauczyciel otrzymuje raporty o wynikach każdego z uczniów i całej klasy. Może m.in. porównać aktualne wyniki uczniów z ich wcześniejszymi pracami, a także zestawić wyniki równoległych klas, w których uczy. To jedyny tego typu system na rynku dla uczniów i nauczycieli gimnazjum.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:podręcznik z ćwiczeniami dla gimnazjum kurs dla początkujących język niemiecki kurs podstawowy Aha! 3B Aha! 1B Aha! 1A język niemiecki 1A poziom podstawowy książka nauczyciela z programem nauczania dla gimnazjum kurs rozszerzony dla początkujących i kontynuujących naukę dla początkujących
Autorzy:Anna Potapowicz Krzysztof Tkaczyk
Wydawca:Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne SA (2003-2014)
Serie wydawnicze:WSiP Europa
ISBN:83-02-09109-X 83-02-09266-5 83-02-09267-3 83-7195-544-8 978-83-02-08659-5 978-83-02-08660-1 978-83-02-08662-5 978-83-02-08663-2 978-83-02-08971-8 978-83-02-08972-5 978-83-02-08974-9 978-83-02-08975-6 978-83-02-09268-8 978-83-02-09269-5 978-83-02-10020-8 978-83-02-10021-5 978-83-02-10022-2 978-83-02-10023-9 978-83-02-10024-6 978-83-02-10025-3 978-83-02-10590-6 978-83-02-11013-9 978-83-02-12172-2 978-83-02-12173-9 978-83-02-12174-6 978-83-02-12181-4 978-83-02-12184-5 978-83-02-12185-2 978-83-02-12186-9 978-83-02-12187-6 978-83-02-12188-3 978-83-02-12189-0 978-83-02-12232-3 978-83-02-12233-0 978-83-02-12234-7 978-83-02-13313-8 978-83-02-13314-5 978-83-02-13315-2 978-83-02-13375-6 978-83-02-13376-3 978-83-02-13377-0 978-83-02-13378-7 978-83-02-13379-4 978-83-02-13380-0 978-83-02-14185-0 978-83-02-08663-3 978-83-02-09266-5 978-83-02-12233-3
Autotagi:dokumenty elektroniczne druk gimnazjum książki literatura literatura stosowana mikroformy mikrokarty podręczniki publikacje dydaktyczne szkoły średnie zasoby elektroniczne
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 74 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo