Na brzegu rzeki Piedry usiadłam i płakałam

Tytuł oryginalny:
Na margem do rio Piedra eu sentei e chorei
Autor:
Paulo Coelho ...
Tłumaczenie:
Barbara Stępień
Andrzej Kowalski ...
Wydawcy:
Drzewo Babel Stępień Malejczyk (1994-2019)
Świat Książki - Bertelsmann Media (2006)
Zakład Nagrań i Wydawnictw Związku Niewidomych (1999-2000)
Wydane w seriach:
Seria Kieszonkowa
"Za Siódnego Dnia..."
Seria Kieszonkowa - Drzewo Babel
Zaś siódmego dnia... cykl
Autotagi:
druk
książki
powieści
proza
Więcej informacji...

Każdy potrzebuje zwierciadła, w którym mógłby się przejrzeć. Pewnie dlatego jedna połowa świata rozgląda się za swoją drugą połową. Paulo Coelho w swojej książce opowiada o spotkaniu dwojga ludzi po latach rozłąki. Miłość, która w nich zasnęła, budzi się powoli, pośród wątpliwości i obaw przed porażką. Aby uwierzyć w drugiego człowieka, należy najpierw uwierzyć w siebie. Żyć w harmonii ze światem widzialnym i niewidzialnym. Odnaleźć prawdziwe oblicze Boga... Ale czy miłość jest w stanie uchronić przed samotnością? Nie zapominajmy, że Bóg ukrył piekło w samym sercu raju. źródło opisu: materiały wydawcy
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:Tytuł oryginału: Na margem do rio Piedra eu sentei e chorei,
Autorzy:Paulo Coelho Andrzej T. Kowalski
Tłumaczenie:Barbara Stępień Andrzej Kowalski Andrzej Piotr Kowalski Kowalski Andrzej Stępień Basia Basia Stępień i Andrzej Kowalski
Lektor:Elżbieta Kijowska
oraz:Barbara Stępień Andrzej Kowalski
Wydawcy:Drzewo Babel Stępień Malejczyk (1994-2019) Świat Książki - Bertelsmann Media (2006) Zakład Nagrań i Wydawnictw Związku Niewidomych (1999-2000)
Serie wydawnicze:Seria Kieszonkowa "Za Siódnego Dnia..." Seria Kieszonkowa - Drzewo Babel Zaś siódmego dnia... cykl
ISBN:83-904230-2-2 978-83-247-0447-7 978-83-64488-18-4 978-83-89933-02-7 978-83-89933-48-5 978-83-89933-52-2 978-83-904230-7-4 978-83-904230-8-1 978-83-917239-0-6 978-83-917239-5-1 83-904230-2-2 83-90430-2-2 83-904230-0-9 83-904230-2-3 978-83-904230-7-3
Autotagi:audiobooki beletrystyka dokumenty elektroniczne druk epika książki literatura literatura piękna nagrania powieści proza reprodukcje zasoby elektroniczne
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 167 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo