Uczymy się Języków Obcych: Język angielski dla początkujących

Autorzy:
Irena Dobrzycka (1909-2007)
Bronisław Kopczyński (1882-1964) ...
Wydawca:
Państwowe Wydawnictwo Wiedza Powszechna (1966-2015)
Wydane w seriach:
Uczymy się Języków Obcych
Autotagi:
druk
książki
podręczniki
Więcej informacji...

1. This is a boy, that is a girl; 2. It is Mr. Johnson; 3. That is Joan's dogů; 4. Rick isn't a student; 5. Are those pens?; 6. Andy's room; 7. The Johnson's garden; 8. The Johnsons in the Garden; 9. Mrs Johnson is laying the table; 10. Sue is having some friends; 11. Some conversations; 12. Alice is the prettiest girl; 13. Mr Johnson is mending the fence; 14. Ian's study; 15. Phil and Ian; 16. Breakfast; 17. Mr smith; 18. A busy man; 19. Where is the pen?; 20. The tiger and the young lady; 21. A London street; 22. Ian's ill; 23. Who's Ian?; 24. At Phil's; 25. In a café; 26. In the bathroom; 27. A young man is always polite; 28. Before the lecture; 29. The phone call; 30. In the park; 31. A conversation; 32. Gossiping; 33. Dining out; 34. Spelling; 35. Politeness; 36. Mr Johnson's house I; 37. The hall; 38. Mr Johnson's House II; 39. Tea in the lounge; 40. A quarrel in the nursery; 41. On the way back; 42. A country dog and a city dog; 43. Shopping; 44. In the reading room; 45. Steve's dream; 46. Letter writing; 47. A lesson about Scotland; 48. A lesson about Scotland II; 49. A Quiz about London I; 50. A quiz about London II; 51. Space flights; 52. Learning languages the easy way; 53. Greyhound racing.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:Uczymy się Języków
Autorzy:Irena Dobrzycka (1909-2007) Bronisław Kopczyński (1882-1964) Dobrzycka Kopczyński
Ilustracje:Zbigniew Ziomecki (1930-2015)
Opracowanie:Mieczysław Jaworowski
oraz:Bronisław Kopczyński (1882-1964)
Wydawca:Państwowe Wydawnictwo Wiedza Powszechna (1966-2015)
Serie wydawnicze:Uczymy się Języków Obcych
ISBN:83-214-0253-4 83-214-0292-5 83-214-1250-5 83-7350-073-1 83-85560-84-X 83-917468-7-9 978-83-214-1331-0 978-83-214-1443-0 978-83-214-1497-3 978-83-60238-15-8 978-83-63556-47-1 978-83-921048-3-4 83-214-0253 83-92048-3-8 82-214-0253-4
Autotagi:audiobooki dokumenty elektroniczne druk kasety magnetofonowe książki literatura literatura stosowana nagrania podręczniki publikacje dydaktyczne publikacje popularnonaukowe reprodukcje słowniki zasoby elektroniczne
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 168 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo