Świat w Obrazkach: Strażacy

Tytuł oryginalny:
Pompiers
Autorzy:
Émilie Beaumont
Marie-Laure Bouet
Philippe Simon
Nathalie Bélineau ...
Tłumacz:
Ewa Ziółkowska-Darmas ...
Opracowanie:
Émilie Beaumont ...
Wydawcy:
FK Olesiejuk spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Jawna Wydawnictwo Olesiejuk (2009-2020)
Firma Księgarska Jacek i Krzysztof Olesiejuk - Inwestycje
Dressler Dublin
Wydane w seriach:
Świat w Obrazkach
Obrazki dla Maluchów
Czytaj i Poznawaj
Naklej i Poznaj
Autotagi:
druk
ikonografia
książki
literatura piękna
literatura stosowana
Więcej informacji...
3.0

Ta książka, z pięknymi ilustracjami i przystępnymi tekstami, pozwoli dzieciom poznać różne ciekawostki o ludziach, na których można liczyć w trudnych sytuacjach. Mali czytelnicy dowiedzą się, kiedy należy wezwać straż pożarną, jakiego sprzętu używają ratownicy, a także poznają historię tej trudnej profesji oraz używanych przez strażaków wozów i mundurów. (w bibliotece.pl)
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:Imagerie des pompiers Les pompiers
Autorzy:Émilie Beaumont Marie-Laure Bouet Philippe Simon Nathalie Bélineau Marie-Christine Lemayeur
Tłumaczenie:Ewa Ziółkowska-Darmas Maria Zawadzka-Strączek Maria Zawadzka Anna Boradyń-Bajkowska Agnieszka Klimek Anna Matusik-Dyjak
Ilustracje:Colette Hus-David François Daniel Anne de Chambourcy Sylvie Michelet Raffaella Cosco François Ruyer Jonathan Landemard
Opracowanie:Émilie Beaumont Nathalie Bélineau
Wydawcy:FK Olesiejuk spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Jawna Wydawnictwo Olesiejuk (2009-2020) Firma Księgarska Jacek i Krzysztof Olesiejuk - Inwestycje Dressler Dublin
Serie wydawnicze:Świat w Obrazkach Obrazki dla Maluchów Czytaj i Poznawaj Naklej i Poznaj
ISBN:978-83-274-0036-9 978-83-274-0745-0 978-83-274-1206-5 978-83-274-1247-8 978-83-274-3165-3 978-83-274-7553-4 978-83-274-7916-7 978-83-274-9956-1 978-83-7626-420-2 978-83-7708-257-7 978-83-7770-724-1 978-83-7844-612-5 978-83-8262-605-6 978-83-770-724-1
Autotagi:beletrystyka druk epika ikonografia komiksy i książki obrazkowe książki literatura literatura piękna literatura stosowana mikroformy mikrokarty opowiadania proza publikacje dydaktyczne publikacje popularnonaukowe
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 32 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo