Dziewczynka z zoo

Tytuł oryginalny:
Zoo girl
Autor:
Rebecca Elliott
Wydawca:
Wydawnictwo Credo (2012-2016)
ISBN:
978-83-60131-41-1
Autotagi:
druk
książki
4.0

Dziewczynka z zoo jest zagubiona i samotna, ale przygoda z dzikimi zwierzętami sprawia, że cała historia szczęśliwie się kończy. Wzruszająca opowieść o utraconej i odnalezionej miłości oraz o więzi rodzinnej. Polecam tę książeczkę! Ukazuje ona marzenia dziecka wychowującego się z dala od najbliższych - marzenia o domu, przynależności, akceptacji i miłości. Niech otwiera nasze serca i umysły, pomaga pokonywać bariery. [dr Joanna Skibska, Katedra Pedagogiki ATH w Bielsku-Białej]
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Picturebook z prawdziwego zdarzenia. Mówi obrazem. Siłę przekazu ma niezwykłą. Oszczędne słowo (czasem jedno na dwie strony) subtelnie nakierowuje dorosłego czytającego dziecku na właściwy trop historii. Pięknej historii. Historii wielu dzieci, wyrażonej w osobie małej dziewczynki. Problemu wielu ludzi: wielkiej samotności i potrzeby bycia kochanym. • To książka, którą mały odbiorca ma szansę wchłonąć głęboko w siebie. Lektura może otworzyć go na dotychczas nieistniejące w jego świecie problemy innych. A może właśnie jak nic uderzy w osobiste uczucia i najtrudniejsze emocje. • Do czytania z dzieckiem. Zasiewa ziarenko. Plon może być niezwykle wartościowy.
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo