Z piaskownicy w świat!

Autor:
Grzegorz Kasdepke ...
Ilustracje:
Iwona Cała ...
Wydawcy:
Wydawnictwo Literatura (2006-2126)
Wydaw. Literackie (2013)
Wydane w seriach:
Poduszkowce
Z Parasolem
Autotagi:
druk
książki
opowiadania
proza
zbiory opowiadań
Więcej informacji...
3.5 (2 głosy)

Do czego służy piaskownica? Do zabawy, rzecz jasna. W piaskownicy można lepić baby z piasku. W piaskownicy można wybudować domek. Piaskownicą można również wybrać się w podróż dookoła świata. Jak? Tak, jak zrobili to Natalka, Jaś i Krzyś. Wysilili wyobraźnię i zwiedzili wiele krajów: Brazylię, Egipt, Meksyk, Węgry... Zachęcamy wszystkich czytelników, aby poszli w ich ślady. Taka podróż ma same plusy. Nie dość, że nic nie kosztuje, to jeszcze w każdej chwili można ją przerwać i wpaść do domu na obiad. A potem dalej, w drogę - pozostało tyle miejsc wartych zobaczenia... Kategoria wiekowa: 3+ Niektóre wyrazy w książce zostały zastąpione rysunkami, tak, aby i najmłodsi czytelnicy mogli wziąć udział w czytaniu!
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autorzy:Grzegorz Kasdepke Iwona Cała Iwona Kalenik
Ilustracje:Iwona Cała Iwona Kalenik
Wydawcy:Wydawnictwo Literatura (2006-2126) Wydaw. Literackie (2013)
Serie wydawnicze:Poduszkowce Z Parasolem
ISBN:83-89409-91-7 978-83-60638-09-5 978-83-7672-076-0 978-83-7672-079-1 978-83-7672-507-9 978-83-8208-009-4 978-83-89409-99-7 83-60638-8 83-7672-507-9 83-89409-99-8 978-837372-079-1 978-83-767-079-1 978-83-60638-09-8 978-83-7672-076-1 978-83-7672-079-0 8978-83-7672-079-1
Autotagi:beletrystyka dokumenty elektroniczne druk epika ikonografia książki literatura literatura piękna literatura stosowana opowiadania proza publikacje dydaktyczne zasoby elektroniczne zbiory opowiadań
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 133 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo