ADHD

Tytuł oryginalny:
ADHD teen survival guide
Inne tytuły:
sprawdzone lifehacki dla nastolatków
jak to ogarnąć
Autor:
Soli Lazarus
Ilustracje:
Kara McHale
Tłumacz:
Anna Klingofer-Szostakowska
Wydawcy:
Znak Emotikon (2025)
Społeczny Instytut Wydawniczy Znak
ISBN:
978-83-8367-653-1
Autotagi:
druk
książki
podręczniki
poradniki
Więcej informacji...

Inni już dawno skończyli pisać rozprawkę na jutro, a ty dalej nie możesz się do niej zabrać? Twoi znajomi wkurzają się na ciebie, bo zawsze im przerywasz? Ciągle słyszysz: „Skup się!”, „Znowu zapomniałeś?”, „Zdolny, ale leniwy”? Czujesz, że nikt cię nie rozumie: nauczyciele, rodzice, a nawet przyjaciele? „ADHD. Jak to ogarnąć” to twój osobisty przewodnik po życiu z ADHD. Znajdziesz w nim wskazówki, dzięki którym: odkryjesz, jak być sobą – bo ADHD to nie wada ani zaleta, to po prostu część ciebie, wykorzystasz swoje mocne strony: determinację, empatię, kreatywność… a to dopiero początek!, dowiesz się, jak mówić o swoich potrzebach i w prosty sposób wytłumaczyć bliskim, czym jest ADHD i jak mogą cię wspierać. A wszystko to w formule przystosowanej do tego, jak działa twój mózg – żadnych ścian tekstu i niepotrzebnego lania wody. Poznaj lifehacki osób, które doświadczają podobnych wyzwań jak ty. Ich sposoby na ogarnięcie chaosu w głowie pokażą ci, że można czuć się dobrze, będąc sobą!
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:sprawdzone lifehacki dla nastolatków jak to ogarnąć your lauchpad to an amazing life,
Autor:Soli Lazarus
Ilustracje:Kara McHale
Tłumacz:Anna Klingofer-Szostakowska
Wydawcy:Znak Emotikon (2025) Społeczny Instytut Wydawniczy Znak
ISBN:978-83-8367-653-1
Autotagi:druk książki literatura literatura stosowana podręczniki poradniki poradniki i przewodniki
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 3 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo