Pan kupka uczy matmy

Inne tytuły:
Dodawanie i odejmowanie
Pan kupka uczy matmy 1,
Autor:
Yusaku Furuya
Ilustracje:
Misaki Kihara
Ren Kodera
Mari Hosaka
Tłumaczenie:
Makiko Kihara
Andrzej Świrkowski
Adaptacja:
Barbara Kida
Przemysław Kida
Wydawca:
Nowa Baśń
ISBN:
978-83-8203-331-1
Autotagi:
druk
ikonografia
książki
podręczniki
poradniki
publikacje dydaktyczne
szkoły podstawowe
Źródło opisu: LUBITEKA - Miejsko-Powiatowa Biblioteka Publiczna im. Józefa Lompy w Lublińcu - Katalog księgozbioru

Kto powiedział, że nauka dodawania i odejmowania to śmierdząca sprawa? Ta książka udowodni wam, że to raczej kupa śmiechu! Przed wami absolutny hit z Japonii, który rozszedł się w milionach egzemplarzy. Dzięki nowatorskiemu podejściu do zadań, w których głównym bohaterem jest... kupa, każde ćwiczenie przyciąga uwagę przez zabawę i zachęca do myślenia. Kupa staje się przewodnikiem po świecie liczb, pomagając lepiej zrozumieć polecenia i przyswajać wiedzę.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo