Scenariusze zajęć w bibliotece

Inne tytuły:
zajęcia dla dzieci i młodzieży
pomysły, inspiracje, wskazówki organizacyjne
Autor:
Anna Kiełczewska
Wydawca:
Wydawnictwo Wiedza i Praktyka (2025)
ISBN:
978-83-8409-220-0
Autotagi:
książki
publikacje dydaktyczne
publikacje fachowe
scenariusze
Więcej informacji...

To nie jest kolejna teoretyczna publikacja. To narzędzie, które pomoże Ci tworzyć wyjątkowe chwile w bibliotece, rozwijać pasje czytelników i budować relacje, które zostają na długo. Każdy scenariusz zawiera: szczegółowy opis przebiegu zajęć, cele edukacyjne, wskazówki organizacyjne, gotowe materiały do wykorzystania.W książce znajdziesz scenariusze lekcji bibliotecznych z podziale na miesiące, jak Międzynarodowy Dzień Kubusia Puchatka (18 stycznia), Randka z książką (14 lutego), Międzynarodowy Dzień Szczęścia (20 marca), Międzynarodowy Dzień Książki Dla Dzieci (2 kwietnia), Dzień Bibliotek i Bibliotekarza (8 maja), Światowy Dzień Roweru (3 czerwca), Dzień Psa (1 lipca), Światowy Dzień Umiejętności Czytania (8 września), Dzień Zdrowego Śniadania (8 listopada), Międzynarodowy Dzień Wolontariusza (5 grudnia). Są tu także scenariusze zajęć o dorastaniu, jak np. o depresji młodzieńczej, o tolerancji, relacjach z rodzicami. [taniaksiazka.pl].
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:zajęcia dla dzieci i młodzieży pomysły, inspiracje, wskazówki organizacyjne warsztaty, gry i zabawy
Autor:Anna Kiełczewska
Wydawca:Wydawnictwo Wiedza i Praktyka (2025)
ISBN:978-83-8409-220-0
Autotagi:dramat druk historia książki literatura literatura piękna literatura stosowana publikacje dydaktyczne publikacje fachowe scenariusze
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 18 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo