Morderstwo nad jeziorem Garda

Tytuł oryginalny:
Murder on Lake Garda
Autor:
Tom Hindle
Tłumacz:
Barbara Łukomska
Wydawca:
Wydawnictwo Czarna Owca (2025)
ISBN:
978-83-8382-004-0
Autotagi:
druk
książki
powieści
proza

Jedna szczęśliwa para. Dwie podzielone rodziny. Przyjęcie weselne, za które warto umrzeć. Na prywatnej wyspie Castello Fiore, otoczonej lśniącymi wodami jeziora Garda, uznana rodzina Heywoodów gromadzi się na ślub swojego syna Laurence'a z włoską influencerką Evą Bianchi. Jednak gdy ceremonia się rozpoczyna, przeraźliwy krzyk przerywa wszystko, wstrząsając całym wydarzeniem. Goście weselni zostają uwięzieni, czekając na przyjazd policji, w międzyczasie dawne sekrety wychodzą na jaw, grożąc, że rodzinne rywalizacje wybuchną na nowo. Wszyscy są zdesperowani, by się dowiedzieć... Kto jest mordercą? I czy uda się go schwytać, zanim zaatakuje ponownie? Klasyczna powieść kryminalna XXI wieku. Ragnar Jónasson Podstępna, mistrzowsko zaplanowana i trzymająca w napięciu aż do samego końca. Adam Simcox Wciągająca i przebiegła. „Sun” Nowy, ważny głos w brytyjskiej literaturze kryminalnej. „Shots Magazine” Oszałamiająca. „Crime Monthly” Pełen napięcia. „Country Life” Tom Hindle pochodzi z Leeds i mieszka w Oxfordshire z żoną, kotem oraz dwoma zaskakująco przebiegłymi żółwiami. Jest autorem A Fatal Crossing oraz The Murder Game, które zostały zainspirowane przez mistrzów gatunku kryminalnego, takich jak Agatha Christie i Anthony Horowitz. Tom aktualnie pracuje nad swoją kolejną kryminalną zagadką.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo