Małe wielkie kłamstwa

Tytuł oryginalny:
Little white lies
Autor:
Jennifer Lynn Barnes
Tłumacz:
Maciej Potulny
Wydawcy:
Must Read - Media Rodzina (2025)
Must Read (2025)
Media Rodzina
Wydane w seriach:
Debutantes
ISBN:
978-83-8265-876-7
Autotagi:
druk
książki
powieści
proza
4.0

Dla osób, które pokochały The Inheritance Games i Gossip Girl Osiemnastoletnia Sawyer Taft pracuje wwarsztacie samochodowym. Pewnego dnia odwiedza ją nieznajoma kobieta – niewyobrażalnie bogata członkini wyższych sfer. Okazuje się, że to babka Sawyer, z którą dziewczyna nigdy nie miała kontaktu. Składa wnuczce pewną propozycję – towarzyski debiut na salonach w zamian za sowite wynagrodzenie. Sawyer wie, że przebywając wśród lokalnej śmietanki towarzyskiej, może znaleźć odpowiedzi dotyczące największej tajemnicy jej życia. Podpisuje więc kontrakt i wchodzi w świat pełen przepychu, sukien balowych i ludzi z wielkim ego. Jedyną rzeczą, której na pewno nie spodziewa się tam znaleźć, jest przyjaźń. Szybko jednak odkrywa, że nie tylko w jej rodzinie o pewnych rzeczach się nie mówi, bo każda z debiutantek skrywa własne sekrety – często skandaliczne i niebezpieczne. W świecie jej babki nie wszyscy są tacy, na jakich się kreują, a grzebanie w przeszłości jest jak igranie z ogniem… Napięcie, dowcipne dialogi i tajemnica, której nie odgadniesz – krótko mówiąc, Małe wielkie kłamstwa to Barnes w najlepszym wydaniu. Jennifer L. Armentrout, autorka bestsellerów z pierwszych miejsc „New York Timesa” Barnes jest tu w najlepszej formie i zajmuje czytelnika bez reszty. E. Lockhart, autorka powieści Byliśmy łgarzami i Kłamczucha Mieszanka cudownie pogmatwanych wątków dotyczących intryg debiutantek i sekretów wyższych sfer. Trzyma w napięciu do ostatniej strony. Katie McGee, autorka bestselleru „New York Timesa” Tysiąc pięter Miłośnicy intryg w stylu Pretty Little Liars na pewno pokochają tę czarującą powieść z dreszczykiem, w której najważniejsze miejsca zajmują rodzina oraz główna bohaterka, która jest bystra i twarda jak skała. „Booklist” Plotki, intrygi i zdrady. Ta lekka lektura jest pełna przygód debiutantek, które aż się proszą o przeniesienie ich na ekran. „Publishers Weekly”
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo