Drzewo

Tytuł oryginalny:
Promenade dans l'arbre
Ilustracje:
Emiri Hayashi
Tłumaczenie:
Katarzyna Grzyb
Anna Wolna-Nocoń
Wydawcy:
HarperKids (2024-2025)
HarperCollins Polska
Wydane w seriach:
Akademia Mądrego Dziecka
Akademia Mądrego Dziecka. Niesamowity Spacer
ISBN:
978-83-276-9571-0
Autotagi:
druk
ikonografia
komiksy i książki obrazkowe
książki
opowiadania
proza

"Nowy tytuł Drzewo z serii Niesamowity spacer to kolejna książeczka dla najmłodszych z ruchomymi elementami oraz srebrnymi tłoczeniami. Kontrastowa kolorystyka oraz uproszczona forma ułatwiają zapamiętywanie poszczególnych słówek, poprzez skojarzenie ich z otaczającą dzieci rzeczywistością. Grube, solidne strony zapewnią wytrzymałość oraz długie użytkowanie, wspomagając rozwój manualny małych rączek. Książeczka „Drzewo” opowiada o leśnych zwierzętach, których domem jest właśnie tytułowe drzewo. Dzięcioł uderza w korę drzewa wyjadając larwy, w dziupli słodko śpi sowa. Wśród liści, w koronie drzewa siedzą i śpiewają kosy oraz sikorki. W cieniu na trawie hasają króliczki i biegają myszki. A co jest pod ziemią? Tam wśród plątaniny korzeni swoje norki mają kreciki. Tym, co wyróżnia książeczki z serii „Akademia Mądrego Dziecka. Niesamowity spacer” są ruchome elementy oraz bogata kolorystyka stron połączona ze srebrną folia. Taka forma łączy zabawę z nauką i zachęca dzieci do oglądania i wspólnego czytania. Książeczka edukacyjna świetnie sprawdzi się podczas poznawania prostych słów, nazw przedmiotów i ich przeznaczenia. [opis wydawcy].
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo