A ty wiesz, skąd się biorą dzieci?

Tytuł oryginalny:
¡Así se hace un bebé!
Autorzy:
Anna Salvia Ribera
Cristina Torrón Villalta
Tłumacz:
Patrycja Zarawska
Wydawca:
Wydawnictwo Debit (2025)
ISBN:
978-83-8057-882-1
Autotagi:
druk
ikonografia
książki
publikacje dydaktyczne
Źródło opisu: Biblioteka Publiczna Gminy Grodzisk Mazowiecki - Katalog księgozbioru

Książka dla najmłodszych, która w prosty i zabawny sposób wyjaśnia, skąd się biorą dzieci. Maluchy zadają mnóstwo pytań. Jak dziecko znalazło się w brzuchu mamy? A jak z niego wyjdzie? Co je, zanim się urodzi? Czy słyszy, gdy do niego mówimy? Czy u zwierząt dzieci powstają tak samo? Dzięki zamieszczonemu na końcu poradnikowi rodzice i nauczyciele dowiedzą się, jak mądrze wspierać dzieci, by mogły bez kompleksów poznawać procesy zachodzące w ludzkim ciele. Książkę stworzyły Anna Salvia, psycholożka specjalizująca się w edukacji seksualnej, oraz Cristina Torrón, ilustratorka i artystka multimedialna.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo