Absolutnie rewelacyjna księga kodowania

Autor:
Marta Krzemień-Ojak
Ilustracje:
Agata Dobkowska
Ewa Sosnowska
Wydawcy:
Foksal (2025)
Wilga (2025)
ISBN:
978-83-8319-188-1
Autotagi:
druk
ikonografia
książki
podręczniki
publikacje dydaktyczne
szkoły podstawowe
Źródło opisu: LUBITEKA - Miejsko-Powiatowa Biblioteka Publiczna im. Józefa Lompy w Lublińcu - Katalog księgozbioru

Szukasz książki edukacyjnej dla dzieci w wieku 6–8 lat, która w interesujący sposób połączy naukę i zabawę? „Absolutnie rewelacyjna księga kodowania” to propozycja, która rozwija logiczne myślenie oraz kreatywność i pomaga zdobyć umiejętności przyszłości. Książka zawiera różnorodne zadania, łamigłówki i ćwiczenia. Łączy matematykę, zapis graficzny i schematyczne przepisywanie znaków, dzięki czemu stopniowo wprowadza dzieci w świat podstaw kodowania i w następnym kroku programowania. Te informatyczne dziedziny są jednymi z najbardziej pożądanych kompetencji przyszłości. Młody czytelnik już teraz może zdobyć wiedzę, która w następnych latach pozwoli mu wyróżnić się wśród rówieśników wyjątkową umiejętnością. Dzięki przejrzystej formie i kreatywnym wyzwaniom najmłodsi uczą się poprzez działanie, zdobywając praktyczne umiejętności. Treść została opracowana w sposób dostosowany do młodego czytelnika, co sprawia, że pozornie trudna nauka kodowania staje się ekscytującą przygodą, a nie żmudnym wyzwaniem.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo