Nie jesteś swoimi rodzicami:

jak porzucić destrukcyjne wzorce i żyć po swojemu

Tytuł oryginalny:
Tu non sei i tuoi genitori
libera il tuo cuore dalle scelte di chi ti ha rovinato la vita
Autor:
Maria Beatrice Alonzi
Tłumacz:
Agnieszka Dywan
Redakcja:
Anna Kopeć - Śledzikowska
oraz:
Agnieszka Mazur
Sylwia Kajdana
Klaudia Bień
Wydawcy:
Mando inside (2025)
Wydawnictwo WAM
ISBN:
978-83-277-3978-0
Autotagi:
druk
książki
poradniki
rodzina

Ta książka to podróż w głąb siebie, pełna odpowiedzi na pytania, które mogły towarzyszyć ci przez całe życie. Autorka w sposób przemyślany i pełny empatii pomaga zrozumieć, co kryje się za reakcjami emocjonalnymi, które mogą wydawać się niejasne. Pokazuje, jak uwolnić się od poczucia winy i przestać obarczać się nie swoimi problemami. Dzięki tej lekturze odkryjesz przeszkody, postawione przed tobą – może nieświadomie – i blokują twoje marzenia, plany i relacje.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo