Nowa matura

Inne tytuły:
liceum/technikum
matematyka
Autor:
Grażyna Kiełczykowska
Wydawca:
Wydawnictwo Edukacyjne Greg
ISBN:
978-83-8186-204-2
Autotagi:
druk
książki
podręczniki
publikacje dydaktyczne
szkoły średnie
Źródło opisu: Biblioteka Publiczna Gminy Grodzisk Mazowiecki - Katalog księgozbioru
Więcej informacji...

Repetytorium - matematyka to część znanej i cenionej serii Repetytorium Maturzysty, która została odświeżona i dostosowana do aktualnej podstawy programowej. Książka przeznaczona jest dla uczniów nowego czteroletniego liceum i pięcioletniego technikum. Repetytorium zawiera wszystkie wymagane w programie nauczania działy tematyczne. Zagadnienia teoretyczne zostały szeroko i przystępnie omówione, zadbano też o ilustrujące je przykłady. Wyszczególniono graficznie ważne definicje, reguły, wzory. Każde zadanie posiada rozwiązanie krok po kroku, a zastosowany system komentarzy pozwala prześledzić tok rozumowania, zwrócić uwagę na kluczowe momenty oraz przypomnieć sobie wzory, regułki i definicje potrzebne podczas rozwiązywania. Atutem książki jest oznaczenie pewniak na teście, wskazujące zadania takiego typu konstrukcyjnego, jakie mogą pojawić się na teście, sprawdzianie czy klasówce. Warto szczególnie się na nich skupić!
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:liceum/technikum matematyka repetytorium
Autor:Grażyna Kiełczykowska
Wydawca:Wydawnictwo Edukacyjne Greg
ISBN:978-83-8186-204-2
Autotagi:druk książki literatura literatura stosowana podręczniki publikacje dydaktyczne szkoły średnie
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo