Dobble Kids:

Znajdź parę!

Autorzy:
Jacques Cottereau
Denis Blanchot
Jean-Francois Andreani
Toussaint Benedetti ...
Wydawca:
Rebel (2023)
Autotagi:
druk
grafika
gry planszowe
książki
obiekty trójwymiarowe
Źródło opisu: Biblioteka Publiczna Gminy Wapno - Katalog księgozbioru
Więcej informacji...

Dobble Kids to gra wspierająca trening spostrzegawczości i szybkości reakcji, w pełni dostosowana do potrzeb najmłodszych. Zestaw zawiera 55 kart z symbolami przedstawiającymi przedmioty i zabawki, którymi dzieci bawią się każdego dnia. Miś, plecak, piłka, rower, lalka – proste obrazki łatwiej nazwać, dzięki czemu możemy zaprosić do zabawy dzieci od 4. roku życia.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autorzy:Jacques Cottereau Denis Blanchot Jean-Francois Andreani Toussaint Benedetti Guilaume Gille-Naves Igor Polouchine
Wydawca:Rebel (2023)
Autotagi:druk grafika gry gry i zabawki gry planszowe książki literatura obiekty trójwymiarowe
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo