Bystre oczko:

spostrzegawczość, koncentracja, słownictwo, refleks, pamięć

Autor:
Julia Pogorzelska
Ilustracje:
Szoblik Dorota
Zatoń Kalina
Barska Maja
Opracowanie:
Julia Pogorzelska
Wydawca:
Adamigo (2022)
Autotagi:
grafika
gry planszowe
książki
obiekty trójwymiarowe
Źródło opisu: Biblioteka Publiczna Gminy Wapno - Katalog księgozbioru

Kiedy możemy grać w "Bystre oczko"? Zawsze, kiedy tylko przyjdzie nam na to ochota. To doskonała gra rodzinna opracowana również dla dzieci młodszych. Świetnie sprawdzi się zarówno w domu, jak i w przedszkolu, a nawet w klasach nauczania początkowego. Na czym polega "Bystre oczko"? Prowadzący grę losuje plakietkę. Na plakietce jest obrazek oraz jego krótki opis z drugiej strony, który osoba prowadząca czyta na głos. Zadaniem graczy jest odszukać na planszy przedmiot widoczny na plakietce. Ciekawe, kto z Was zauważy go jako pierwszy... Ta wciągająca zabawa uczy rozróżniać kolory i nazywać przedmioty. Wspiera rozwój spostrzegawczości, ćwiczy refleks i pamięć, angażuje zarówno wzrok, jak i słuch. Została starannie wykonana również pod kątem graficznym. Cieszy więc oczka, zwłaszcza te bystre!
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo