Wielka księga prac plastycznych

Tytuł oryginalny:
Great big art activity book
Autorzy:
Sue Nicholson
Deri Robins
Tłumacz:
Michał Moszczyński ...
Ilustracje:
Melanie Grimshaw
Sarah Morley ...
Wyd. w latach:
2007 - 2013
Wydane w seriach:
CED Centrum Edukacji Dziecięcej
Centrum Edukacji Dziecięcej
I Ty możesz być artystą!
ISBN:
978-83-245-6982-3, 978-83-245-7329-5
Autotagi:
druk
książki
Więcej informacji...

Czujesz potrzebę tworzenia? Chciałbyś zaprojektować własną scenografię teatralną, maskę, arabską płytkę ceramiczną albo indonezyjską kukiełkę? A może wolisz namalować portret najlepszego przyjaciela lub umieścić podobizny członków swojej rodziny w zwariowanym komiksie? Ta książka zapozna Cię z technikami plastycznymi - od prostych ziemniaczanych odcisków i malunków wykonanych trawą po bardziej wyrafinowane metody, jak marmurkowanie i rzeźbienie. Dostarczy inspiracji, pomoże rozwinąć zdolności artystyczne i stworzyć niepowtarzalne dzieła. [z okł.]
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:[rozwijanie kreatywności i ćwiczenie koordynacji wzrokowo-ruchowej przez sztukę]
Autorzy:Sue Nicholson Deri Robins
Tłumaczenie:Michał Moszczyński Deri Robins
Ilustracje:Melanie Grimshaw Sarah Morley Michael Wicks
Wydawcy:Papilon - Publicat S. A (2013) Papilon - Publicat (2007-2013) Wydawnictwo Publicat (2007-2011) Wydawnictwo Dolnośląskie (2010) Papilon (2009)
Serie wydawnicze:CED Centrum Edukacji Dziecięcej Centrum Edukacji Dziecięcej I Ty możesz być artystą!
ISBN:978-83-245-6982-3 978-83-245-7329-5
Autotagi:druk książki literatura
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 16 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo