LEPoLEK

Inne tytuły:
LEPoLEK 5
LEPoLEK T.2
Autorzy:
Piotr Krajewski
Marcin Musiał
Kamila Rasińska
Marcin Piotrowicz
Redakcja:
Damian Wesołowski
Wydawca:
Lepobooks (2020)
ISBN:
978-83-956585-1-8
Autotagi:
druk
książki
publikacje dydaktyczne
publikacje fachowe
Źródło opisu: Książnica Płocka - Katalog zbiorów

LEPoLEK przygotowuje lekarzy i lekarzy stomatologów do LEK-u i LDEK-u a także do egzaminów podczas studiów. Jest najpopularniejszą pomocą w nauce wśród studentów kierunku lekarskiego i lekarsko-stomatologicznego w całej Polsce. Zespół LEPoLEK-a składa się z lekarzy praktyków (i jednego prawnika :) ), którzy na co dzień mają do czynienia z pacjentami w szpitalach, przychodniach, gabinetach czy karetkach. Dlatego wskazówki pisane przez nasz zespół będziesz mógł często wykorzystać w swoim życiu zawodowym. To, na co kładziemy szczególny nacisk w LEPoLEK-u, to aktualność wiedzy. Wiemy, że w medycynie nic nie jest wieczne, dlatego cały czas pracujemy, aby móc naszym klientom zaoferować produkt z najaktualniejszą wiedzą medyczną. Przygotowywanie się do egzaminu jeszcze nigdy nie było tak proste! Z nami nie tylko nauczysz się rozwiązywać testy, ale również zrozumiesz medycynę! A dzięki praktycznym wskazówkom od naszych autorów uratujesz w przyszłości niejednego pacjenta!
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo