Budowanie pewności siebie

Tytuł oryginalny:
Self-confidence workbook for teens: mindfulness skills to help you overcome social anxiety, be assertive believe in yourself
Inne tytuły:
dla nastolatków
jak poradzić sobie z lękiem społecznym, być asertywnym i uwierzyć w siebie
Autorzy:
Christopher Willard
Ashley Vigil-Otero
Tłumacz:
Joanna Sugiero
Wydawca:
Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne (2024)
ISBN:
978-83-8258-176-8
Autotagi:
audiobooki
druk
książki
poradniki

Przyjazny przewodnik, który pomoże ci poczuć większą pewność siebie! Czy unikasz próbowania nowych rzeczy z obawy przed porażką? Czy wątpisz w siebie lub we własne możliwości? Denerwujesz się, gdy masz zabrać głos przed klasą, ponieważ możesz się pomylić lub ktoś może się z ciebie śmiać? Jeśli tak, to być może brakuje ci pewności siebie. Wiedz, że nie jesteś wyjątkiem. Wiele nastolatków zmaga się z małą pewnością siebie i niskim poczuciem własnej wartości. Z tej książki dowiesz się, jak złagodzić zwątpienie w siebie i uciszyć irytującego wewnętrznego krytyka, który wciąż powtarza, że jesteś kimś niewystarczająco dobrym, niewystarczająco mądrym lub niewystarczająco atrakcyjnym. Co najważniejsze, opisane w niej narzędzia pomogą ci wzmocnić wewnętrznego sojusznika, który zawsze będzie cię wspierał w trudnych, stresujących czy onieśmielających sytuacjach. Jeśli chcesz stać się osobą pewną siebie i osiągać ważne dla siebie cele, ten poradnik ci w tym pomoże. Pokaże ci, jak przerwać negatywny dialog wewnętrzny i celebrować to, co jest w tobie najlepsze. Książka podpowie ci, jak: ·zwiększyć pewność siebie; ·zbudować odporność psychiczną; ·podnosić się po porażkach; ·przezwyciężyć lęk społeczny; ·ćwiczyć asertywność i chętniej próbować nowych rzeczy; ·zamienić błędy w okazje do rozwoju.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo