Pełne uroku 4 pory roku

Tytuł oryginalny:
Seasonal crafts
Inne tytuły:
25 ekoprojektów plastycznych na wiosnę, lato, jesień i zimę!
Pełne uroku cztery pory roku
Autor:
Emily Kington
Tłumacz:
Joanna Olejarczyk
Wydawca:
Wydawnictwo Jedność (2024)
Wydane w seriach:
"Jedność" dla Dzieci
Życie bez Granic
ISBN:
978-83-8353-041-3
Autotagi:
druk
książki
poradniki

Ta książka łączy w sobie ekologię, recykling, kreatywność i świetną zabawę! Zaprasza nas do tworzenia oryginalnych arcydziełek przez cały rok: zieloną wiosną, słonecznym latem, kolorową jesienią i białą zimą! Dzięki świetnym i superprostym pomysłom w niej zawartym będziemy mogli zrobić karmnik dla ptaków, hotel dla owadów, pojemnik na kredki, pudełko na cukierki, magnesy na lodówkę, duszki z wełny, jesienną dynię, doniczkowego stracha na wróble, szyszkową sowę i jeszcze wiele innych ciekawych, efektownych i przydatnych przedmiotów. Do stworzenia naszych arcydziełek wykorzystywać będziemy skarby natury (takie jak kasztany, trawę lub patyczki) i przedmioty codziennego użytku (takie jak puste kartony, spinacze do bielizny czy gąbki do naczyń) – to pomoże nam docenić naturę i rozwinie naszą inwencję twórczą. Zatem do dzieła, mali artyści! Arcydziełka na cztery pory roku czekają na Was.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo