Gdzie jest w święta Bluey?:

szukaj i znajdź

Tytuł oryginalny:
Where's Bluey? at christmas
Tłumacz:
Hanna Malarowska
Wydawcy:
Harperkids (2024)
HarperCollins Polska
ISBN:
978-83-276-9659-5
Autotagi:
druk
gry i zabawki
ikonografia
książki
Źródło opisu: Książnica Pruszkowska im. Henryka Sienkiewicza - Katalog zbiorów
4.0

To będą prawdzie wesołe święta! Bluey i Bingo zapraszają do zabawy w szukanie świątecznych przedmiotów na każdej stronie. W mieście jest mnóstwo atrakcji, ale też wiele zagubionych elementów, które trzeba odnaleźć w różnej scenerii: w sklepie pełnym prezentów, w salonie rodziny Łączków, na plaży i w sąsiedztwie basenu wujka Prążka. Zabawa w wyszukiwanie elementów na ilustracjach to znakomity trening koncentracji, spostrzegawczości i uważności, a zadanie będzie łatwiejsze dzięki odpowiedziom, które znalazły się na końcu książki. Szukaj i znajdź to pomysł na zajęcie dziecka, która się nudzi, ale i świetna baza do rodzinnych konkursów czy zabaw z innymi maluchami w przedszkolu, na urodzinach, na przyjęciu świątecznym i przy wielu innych okazjach. Na podstawie pełnych detali i zabawnych motywów ilustracji maluch może również tworzyć własne opowieści albo uczyć się liczyć czy nazywać kolory. I to nie tylko w święta!
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Fajna wyszukiwania dla fanów Blue
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo