Jeszcze więcej nauki rysowania

Tytuł oryginalny:
Rajzolj egy krumplit!
Inne tytuły:
zacznij od ziemniaczka!
będą z tego smok, wróżka, czarownica
Autor:
Írisz Agócs
Tłumacz:
Monika Jurczak
Wydawca:
Wydawnictwo Nasza Księgarnia (2024)
ISBN:
978-83-10-14104-0, 987-83-10-14104-0
Autotagi:
druk
książki
poradniki
Więcej informacji...

Nauka rysowania to świetna zabawa! Przekonajcie się, że ziemniak może być początkiem żaby, wróżki, smoka, syrenki czy nawet bohaterów bożonarodzeniowej szopki! Dzięki książce ponad 60 ziemniaków o różnych kształtach zmienicie w zabawne postaci z bajek oraz świątecznych bohaterów, i to zaledwie w parę chwil! Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:zacznij od ziemniaczka! będą z tego smok, wróżka, czarownica Jeszcze więcej nauki rysowania 1 Jeszcze więcej nauki rysowania 2 wyjdą z tego Kacper, Melchior i Baltazar lesz belőle tunder, sárkány, boszorkány... lesz belőle Gáspár, Menyhert, Boldizsár...
Autor:Írisz Agócs
Tłumacz:Monika Jurczak
Wydawca:Wydawnictwo Nasza Księgarnia (2024)
ISBN:978-83-10-14104-0 987-83-10-14104-0
Autotagi:druk książki literatura literatura stosowana poradniki poradniki i przewodniki
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 2 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo