Szczepić- nie szczepić:

prawda o szczepionkach w świetle badań naukowych

Autorzy:
Robert Francis Kennedy
Brian Hooker
Tłumacz:
Marcin Masłowski
Przedmowa:
Del Bigtree
Wydawcy:
Grupa Wydawnictwo Kobiece (2024)
Illuminatio (2024)
Wydawnictwo Kobiece Agnieszka Stankiewicz-Kierus
Wydawnictwo Kobiece Łukasz Kierus
ISBN:
978-83-8371-378-6
Autotagi:
druk
książki
publikacje popularnonaukowe

Biorąc pod uwagę ogólnoświatowe, masowe dążenie do szczepień i powszechny chaos informacyjny z tym związany, konieczna wydaje się rewizja dotychczasowej wiedzy. Niezbędne jest podanie do publicznej wiadomości wniosków z najnowszych wyników badań naukowych. Jeśli kwestia szczepień budzi twoją wątpliwość i szukasz aktualności na temat ich wpływu na zdrowie, znajdziesz je właśnie w niniejszej książce. Jej autor, Robert F. Kennedy Jr, demaskuje rzeczywiste szkody wyrządzane przez szczepionki, odwołując się do ponad stu artykułów w czasopismach naukowych. Dokonuje wnikliwej analizy porównawczej w obrębie populacji zaszczepionych i nieszczepionych, wykazuje różnice w kondycji zdrowotnej pomiędzy niemowlętami, dziećmi i dorosłymi zaszczepionymi i tymi, którzy nie byli szczepieni. Przygląda się takim zagadnieniom, jak: harmonogram szczepień niemowląt i dzieci; Tiomersal w szczepionkach; szczepionki zawierające żywe wirusy; szczepionka przeciwko wirusowi brodawczaka ludzkiego (HPV); szczepienia i choroba związana z wojną w Zatoce Perskiej; szczepionki przeciw grypie; szczepienie na wirusowe zapalenie wątroby typu B; szczepionka na Covid-19; szczepionki w czasie ciąży. Książka jest niezwykle aktualna i niezbędna, aby móc dokonywać przemyślanych wyborów dla siebie i swoich rodzin. To lektura obowiązkowa każdego świadomego rodzica. [www.lubimyczytac.pl]
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo