Bezpieczni w Internecie:

jak chronić się przed oszustwami i przemocą

Tytuł oryginalny:
Sicher im netz! Wie schütze ich mich vor missbrauch und betrug?
Autor:
Dagmar Geisler
Ilustracje:
Nikolai Renger
Tłumacz:
Magdalena Jałowiec-Sawicka
Wydawca:
Wydawnictwo Jedność (2024)
Wydane w seriach:
Ja i Moje Emocje
Jedność dla Dzieci (Jedność)
ISBN:
978-83-8353-090-1
Autotagi:
druk
ikonografia
komiksy i książki obrazkowe
książki
opowiadania
proza
zbiory opowiadań

Jak bezpiecznie surfować po sieci? Co mogę pokazywać w Internecie, a czego nie powinienem? Czy mam wierzyć we wszystko, co widzę lub czytam online? Jak radzić sobie z brutalnymi filmami? Co zrobić, gdy ktoś nęka mnie w sieci? Młodzi bohaterowie nie tylko doświadczają tego, co może pójść źle podczas korzystania z Internetu, ale także odkrywają, jak chronić się przed oszustwami i przemocą. Dzięki wielu pomocnym wskazówkom i przykładom, książka ta może być idealnym początkiem rozmowy o bezpiecznym korzystaniu z sieci, a także praktycznym poradnikiem dla dzieci i dorosłych. Szczegółowe kolorowe ilustracje uzupełniają wszystkie ważne informacje [opis wydawcy].
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo