Promyki:

chwile, które dodają życia do życia

Tytuł oryginalny:
Finding muchness
how to add more life to life,
Autor:
Kobi Yamada
Ilustracje:
Charles Santoso
Adaptacja:
Anna M. Kmiecik
Tłumaczenie:
Anna M. Kmiecik
Anna Montgomery
Wydawca:
Wydawnictwo Levyz Books (2024)
ISBN:
978-83-66633-44-5, 978-83-8367-026-3
Autotagi:
druk
ikonografia
książki
opowiadania
proza
zbiory opowiadań

Wyjątkowa książka, która wychodzi poza standardowy obraz picturebooka, oferując coś naprawdę niezwykłego. Idealna dla czytelników w wieku od 1 do 99 lat, „Promyki” to zaproszenie do życia z odwagą, troską o siebie i radością. Kobi Yamada stworzył książkę, która nie tylko cieszy dzieci, ale również inspiruje do głębszej refleksji i wartościowych rozmów, niezależnie od wieku. Książka opowiada o małym, uroczym pisklaku, który w swojej podróży odkrywa mądrość i zdumienie. Marzy, wierzy, tworzy, próbuje, nie przestaje kochać ani ufać, że ma swoje miejsce na świecie. Każda ilustracja jest zaproszeniem do introspekcji, przypomnieniem o pełni życia, zachwycie i nadziei pomimo życiowych trudów i rozczarowań. Autorzy zachęcają do odkrywania, czym jest twoje muchness - pełnia serca, obfitość nadziei, radości i wyobraźni, które każdy z nas ma od momentu narodzin. Działa subtelnie, oferując inspirację bez nachalnych rad czy narzucania interpretacji. Kobi Yamada tworzy książki i produkty, które nie tylko przypominają o tym, co w życiu naprawdę ważne, ale także pozwalają naszym sercom to naprawdę odczuć. Jego prace mają niezwykłą, wręcz magiczną cechę - każdy, kto sięga po jego książki, odkrywa w nich coś innego, coś, co rezonuje z jego własnymi doświadczeniami i emocjami. Dla jednej osoby to może być opowieść o nadziei, dla innej - refleksja nad odwagą. Ta wyjątkowa zdolność sprawia, że każda lektura staje się osobista i niepowtarzalna. Subtelne ołówkowe ilustracje wyróżniają się elegancją i głębią, która nie tylko przyciąga wzrok, ale także porusza nasze emocje.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo